Genel
Cevaplanmış
Kiracılar toplantıya katılmak zorunda mı?
Net Yönetim
1632 görüntülenme
1 cevap
09.05.2024
Merhaba, Site yönetimi toplantılara katılmamı istiyor bu durumda bende merak ediyorum kiracılar toplantıya katılmak zorunda mı? Şahsen benim kendi evim olmadığı için katılma zorunluluğum olmadığını düşünüyorum. Sizce toplantıya katılmam zorunlu mudur?
09.05.2024 15:28
1 Uzman Cevabı
Sistem Yöneticisi
09.05.2024 15:31
Kiracılar için toplantıya katılma zorunluluğu genellikle yoktur. Toplantılara genellikle site yöneticileri, ev sahipleri veya kiracılar arasında belirlenen temsilciler katılır. Ancak, bu durumun site yönetim kurallarına veya ev sahipleri ile kiracılar arasında yapılan anlaşmalara bağlı olarak değişebileceğini belirtmek önemlidir. Kısacası toplantıya katılma zorunluluğunuz bulunmamaktadır.
Site & Apartman Yönetimi
Yönetimi kolaylaştırmak ister misiniz?
Aidat takibi, online ödeme, duyuru, arıza — hepsi tek panelde. İlk 6 ay ücretsiz.
Ücretsiz Dene Aidat takip programı →